Tröööött!

52005-167

De kommer aldrig att bli friska... det ska vara snorkråkor på mina kläder för alltid. Det känns så :(  Jag pressar i dem Molipect nu på natten så att de ska få sova lite (och jag med förstås). Och jag vill ju inte att någon av dem ska få lunginflammation.

Min son har blivit en fläskätare. Han skulle ju bli vegetarian som mamma ju. Nu äter han fläsk för glatta livet på dagis - och lite hemma också faktiskt. Det hade jag väl aldrig kunnat tro.

Igår satt jag på ett möte i två timmar och när jag skulle resa mig och gå så haltade jag knappt alls. Tänk att jag hade suttit i hela två timmar och vilat foten. Det skulle jag göra oftare. Har lagt ner kryckorna nu i alla fall. Det är bara jobbigt. 

 
 






Kommentarer
Postat av: johannapannan

Du.. På tal om Molipect. När jag var på apoteket så sa de så här: Molipect ska man ge någon timme innan sänggåendet för det är slemlösande och ger man det inför natten så vaknar de av att de måste hosta upp slemmet. Kanske det kanske. Fast jag ger Ce M när hon vaknar på natten av sin hosta med. Det är ju vidgande så hon får somna om iaf. Tydligen ska man ge slemlösande på dagen och lugnande på natten, men vad vet jag. Olika bud från olika folk tror jag.
HOppas att ni är friska nu iaf. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback