Första tanden & gossedjur...

Sonja & kattenLiv & katten

Liv & Sonja fick varsin katt när de föddes av en god väninna till mig. Livs katt är grå och Sonjas orange. Nu när de är lite större har de verklig glädje av dem. Liv snuffar sig till sömns med sin kattsvans. Stryker den mot kinden och under näsan :-) Sonja somnar ju inte i sängen utan i sjalen men hon ligger och kramar sin lilla katt hela natten. På morgnarna gosar de med dem och stjäl varandras. Tack Lotta för världens bästa present!!!

Tandborsten

Sonja har fått sin första tand. Den kom i lördags och är sulvass. Idag borstade vi på den med tandkräm - noga, noga. Vi har ju nyligen varit hos tandsköterskan som förklarat preciiis hur vi ska göra.

Kommentarer
Postat av: Anna M

Hihi! Nu lyckades jag med ett ganska festligt syftningsfel :-) Nej mina döttrar föddes inte av en väninna till mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback