Växer som gräs...

52005-1752005-15

Nu har vi varit på tvåmånaderskontroll och hjälp vad de växer! Liv har ökat från 2455 g till 5330 g på 9 veckor. sonja har ökar till 5055 g från 2895 g. Doktorn tittade på Livs deformerade skalle, men hon tror att det rättar till sig bara jag har lite koll på hur hon ligger och att jag vrider hennes huvud när hon sover.

Vi bar dem i sjalar på stan idag. Vad uppseende vi väkte. Jag har sprungit ner till affären med ett barn i sjal förut, men när jag och maken kom med varsitt barn på magen nästan snubblade folk. De pekade och skrattade. Ja, vi gjorde folk glada i alla fall. Så är det när man bor i småstad.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vad söta de är tjejerna, och som de växer!!
Tårtan är ju bara underbar också, vilken goding!

Tack för inlägget i min blogg!!
Jonna & Ellen är stormförtjusta i lillasyster, och Alva verkar gilla dom också. Fast mamma är ändå bäst än så länge :-)

Kramar från oss!

Postat av: johannapanna

vvilka sötnosar. Tänk vad de vuxit. Här går det också undan fast era små blir tre månader och våran är bara drygt en. Fast alla är vi "febbebebbar" eller hur?
nu ska jag kila in på catharinas blogg.
hej

2006-04-12 @ 17:48:18
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback