Sjalbarn m m

52005-13

Om kvällarna den här veckan har Liv & Sonja haft ont i magen och behövt bli burna... Vi har burit i varsin sjal när det varit som värst, men ikväll var det bara jag hemma och då fick jag stoppa ner bägge två i sjalen. De gillade det inte så mycket men de tystnade i alla fall. Att köpa sjal var det bästa jag gjort. Jag ska köpa en moby till åt min man också. 

De har sovit hela dagen idag så att Torsten och jag fått en riktigt trevlig mysdag för oss själva. Häromdagen visade han för första gången lite svartsjuka gentemot sina systrar. Han har varit en så duktig kille som visat stort tålamod. Han får alltid vänta numera. Det har gått över förväntan.

Det har varit någon sjuk här i tre veckor nu. Det är bara jag kvar att insjukna. Än har jag kommit undan med lite snuva och illamående. Tjejerna kräks upp maten flera gånger om dagen och killarna är också dåliga. Feber, ont i halsen och ont i magen med illamående... Skulle jag bli sjuk så rasade allt... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback