Min alldeles egen Torsten



Har jag världens finaste lille kille?! Han sa idag att han skulle åka raket till månen som en rymdgubbe. Men när jag föreslog att han kunde åka bil med pappa istället - till ett gupp där det killar i magen - då sa han att han skulle stanna hemma med mamma :-) Vilken tur jag har! De här korten har han tagit på sig själv med min mobil. Jag vred displayen så att han såg hur han såg ut. Tänk att jag får vakna upp varje morgon och titta in i de ögonen. Jag är världens lyckligaste mamma!

Kommentarer
Postat av: Oxen m 3

Din Torsten är en supersöt kille. Jag förstår att du är lycklig!
Kram

2006-06-20 @ 22:11:31
Postat av: tartmamman/Anna

Tack! Hade önskat att jag kunde säga att han var lik mig :-)

Postat av: Johanna Schmidt

hejhej. Vi hejdade på varandra på apoteket häromdagen. Jag är dotter till Marita, ja det vet du ju....
Hittade din bloggsida på mammas dator. Jag är här och tar hand om katten och alla miljoner blommor nu när dem är bortresta.
Visste inte om att din äldsta (Torsten) var autistisk? Har mamma berättat att jag arbetar med det på mitt jobb? Väldigt fina bilder och charmig sida. Trevlig midsommar! Mvh: Johanna

2006-06-23 @ 15:19:41
Postat av: tartmamman/Anna

Åh! Var jobbar du då? Kul att du tycker om sidan! Trevlig midsommar!

2006-06-23 @ 16:07:39
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Emma

guuud!! vilka söta kussar jag har :)

2006-10-13 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback