Insåg plötsligt det befängda i mitt bloggande!

Den här bloggen startade våren 2006 eftersom jag hade nära personer på avstånd. Människor som jag ville skulle få följa mina barn trots att de inte kunde vara hos mig. Mycket var det för Nancy, men också för min ursprungsfamilj som jag inte hade kontakt med. För att de skulle se mina barn. Sen har det bara rullat på... jag har vant mig vid det och bloggen har bidragit till att jag fått nya vänner. Men ursprunget till den är historia. och själv hinner jag aldrig in på andras bloggar längre. Jag tar mig inte den tiden och det sårar andra... Hursomhelst... nu mina vänner tror jag att det får vara slutbloggat för min del. I alla fall i den här formen.  Tack för den här tiden!

Vill någon komma i kontakt med mig av någon anledning kan man mejla:

anna.j.marklund snabela gmail.com


Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Kram Anna! Jag som sällan kommenterar men alltid läser kommer ändå sakna ditt bloggande. Men vi ses ju ändå på nätet. :heart:

Postat av: Marie L.

Ok, men du är välkommen till min blogg/sida anytime ändå. ;)

2009-03-06 @ 14:14:14
URL: http://www.famlille.se
Postat av: Fredetta

Jag kommer att sakna din blogg - det är så mysigt att följa er och speciellt din Tårta - hoppas du tittar in på AFFs autismsida ibland!

Jag förstår att du inte har tid med bloggen - själv har jag aldrig skaffat någon pga att jag aldrig skulle hinna med det.

Kramar till dig och de dina!

2009-03-06 @ 16:03:00
Postat av: Monica

Hej Anna!

Jag förstår ditt beslut, jag känner själv ett frågetecken till mitt eget bloggande ibland, men samtidigt så älskar ju jag att uttrycka mig och egentligen Anna, så tycker jag att det är viktigt att vi föräldrar till annorlunda barn delar med oss.... men som sagt jag förstår också. Och förresten kommer du ju att dela med dig fortsättningsvis också fast på andra sätt, eller hur? ;-)

Nåja om du nu nångång skulle ångra dig och starta en ny blogg så vill jag gääääärna läsa den också.

Gå in på min ibland om du hinner.

Vi hörs. Stor kram!

2009-03-06 @ 16:19:15
URL: http://monicaanders.blogg.se/
Postat av: Stina

Må super och ta hand om er! Det har varit intressant att få följa er resa under de här åren och jag kommer att sakna er. Tack!

2009-03-06 @ 16:24:23
Postat av: Maritha

Men Anna............vad blir det?? Vi får pratas på stan när vi träffs hädanefter. Vi gör ju det trots allt ibland. Ha det så länge...

2009-03-06 @ 16:50:51
Postat av: Marie L.

Nu läste jag igenom det du skrivit lite mera noga och reflerkterade över att du skrivit "Jag tar mig inte den tiden och det sårar andra...". Jag tog det till mig eftersom jag faktiskt blir... inte sårad med stött kanske är mer rätt ord. Var det inte det du själv blev när du skrev att om det inte vore för räknaren så kändes som du var själv här inne? "Kasta inte sten i glashus" så att säga. ;) Det ÄR ju faktiskt inte roligt att gång på gång peppa och kommentera i en blogg och aldrig få något tillbaka. Det har ju du också upplevt nu. Det är så jag tänker. Du får gärna maila mig om du vill eller om du startar ny blogg: [email protected]

2009-03-06 @ 17:03:54
URL: http://www.famlille.se
Postat av: Marie L.

Nu läste jag igenom det du skrivit lite mera noga och reflerkterade över att du skrivit "Jag tar mig inte den tiden och det sårar andra...". Jag tog det till mig eftersom jag faktiskt blir... inte sårad med stött kanske är mer rätt ord. Var det inte det du själv blev när du skrev att om det inte vore för räknaren så kändes som du var själv här inne? "Kasta inte sten i glashus" så att säga. ;) Det ÄR ju faktiskt inte roligt att gång på gång peppa och kommentera i en blogg och aldrig få något tillbaka. Det har ju du också upplevt nu. Det är så jag tänker. Du får gärna maila mig om du vill eller om du startar ny blogg: [email protected]

2009-03-06 @ 17:04:47
URL: http://www.famlille.se
Postat av: Marie L.

Oj, sorry, det blev dubbelt.

2009-03-06 @ 17:05:23
URL: http://www.famlille.se
Postat av: eamane

Kram. Läst ofta men sällan kommenterat ;) Kommer sakna din blogg men får väl försöka komma hem till dej istället när det passar :heart:

2009-03-06 @ 17:49:03
Postat av: anna m

Jag slutar inte att skriva för att folk inte kommenterar eftersom jag vet att ni är många som läser. jag har heller inte varit ledsen över att ni inte kommenterar, Jag får jättemycket respons när jag skriver och det har varit jättekul men det är själva syftet med bloggen som på något vis är borta... Jag dyker nog upp igen när jag hittat ett annat syfte... Jag började reflektera och det gjorde att jag bestämde mig.

2009-03-06 @ 18:44:34
Postat av: Ingrid L

Jag kommer att sakna dig och dina kloka ord mycket! Jag hoppas att du kommer att ändra dig för att syftet inte är där längre men kan man inte se på det som att syftet är ett annat? Du belyser och berätttar om något som är värdefullt och viktigt för alla som inte har en egen röst. Det skulle jag önska att du fortsatte med!

2009-03-06 @ 19:43:41
URL: http://moa.dreamlandproject.se
Postat av: Annci

Har själv funderat på att lägga ned men det har inte hänt ännu.

Har varit intressant och kul att följa dig och dina -06 tvillingar.

2009-03-06 @ 20:32:25
URL: http://dykis.blogg.se/
Postat av: anna m

Jag har funderat mer under dagen och oavsett är jag lite trött på just den här...så jag återuppstår nog - kan inte hålla tyst :fniss:

2009-03-06 @ 21:38:05
Postat av: Stina L

Vad som än händer, DU är min fösta länk vidare i "np-världen", alla i min familj frågar "hur är det med tårtmamman"? Vi höres på "andra sidan". KRAM

2009-03-07 @ 00:05:20
Postat av: Dating

Funny picture :-)

2009-10-26 @ 17:40:38
URL: http://www.luvfree.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback