Inget sjuårskalas

utan magsjuka istället. Ja inte Torsten - ännu - utan Sonja som kräktes hela natten... Jag blev tvungen att stanna hemma och vabba - det ogillar jag verkligen. Vill inte vara borta från jobbet. Jag är ju vikarie! Men av respekt för mina kollegor också så stannar jag hemma ett par dagar för smittorisken.

Kalaset blev inställt men vi köpte semlor istället för tårta och en butterkaka... Mums! Och ikväll har vi ätit pizza. Sonja har nöjt sig med ett par bitar vilmas knäcke på hela dagen. Hon somnade strax efter kl sex.

Jag har gått upp nästan tio kilo av alla hormoner och den korta graviditeten... min struma löper alltid amok efter de där behandlingarna så nu är jag större än någonsin. Och det är såå svårt att dra ner på vintern... men jag måste. Jag vantrivs. Jag vill börja röra på mig mer också men det har inte gått att få ihop. Sjuka barn och trötthet... men jag ska!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till Torsten och lite försenat till tjejerna också! Hoppas semlor och pizza smakade bra och paketen innehöll massa fina saker. Januari är ju nästan alltid detsamma som massa sjukor, vi ska ha kalas på söndag för Thillan och håller tummarna för att vi ska vara friska...

Postat av: Johanna

Du kan ju alltid kicka i gång kroppen med en detox eller Cambridge kuren. Sen så kan jag tipsa om badhusets relaxkvällar. Skönt att simma i ned släkt lokal och med lugn musik.

Snart vänder det och blir ljusare och då får man alltid mer energi och allt känns överlag lättare.

2009-01-22 @ 09:33:05
Postat av: anna m

Jag ska börja med cambridge igen - snaaaart!

2009-01-22 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback