Nu slutar jag snart...

När föräldraledigheten tog slut och barnen skulle börja dagis hittade jag jobb direkt. Som ambulerande tjänsteman i ett bemanningsföretag. Anställd för ett uppdrag i Degerfors. Uppdraget blev längre och längre och har nu pågått i över ett år. Men sista oktober är det slut. Då lämnar jag Degerfors. Ev blir jag kvar i bemanningsföretaget.. det är inte klart än. Men det ser ljust ut. Jag vill skryta på Degerfors... bästa arbetsplatsen jag varit på. Det ska bli väldigt tråkigt att sluta! :(

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Visst är det underbart att ha ett jobb som man trvis med. Vad synd att du måste sluta. Hoppas du hittar nått nytt som du trivs med minst lika bra!

Postat av: Marie med A & O & A

Men vad synd att du ska sluta. Men vad bra att du trivs. Vilka blandade känslot det måste vara. Vi får hoppas att du hittar ett nytt jobb som du känner lika varmt för.

2008-10-11 @ 16:21:27
URL: http://www.famlille.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback