Perspektiv

Egentligen är det inget som andra föräldrar ska behöva fundera över men jag får så många tankar när jag läser på forum över föräldrar som oroar sig för att barnen gör det barn gör i vissa åldrar. Mindre önskvärt beteende kanske men inget farligt, elakt, brottsligt utan bara inte det föräldrarna önskar. Så ser jag på mitt barn. Han gör ingenting av det. Han är hemma. Han är som en liten polis. Han skulle aldrig drömma om att göra något förbjudet. Han svär inte. Han är extremartig och frågar om lov för att gå på toaletten... (nej det har vi aldrig krävt). Ändå är det jag som har problem...

Kommentarer
Postat av: Lindel0u

Nu är jag inte den andra föräldern,men jag kan skriva under.

2008-11-25 @ 21:03:11
Postat av: Ellen

Det der kjenner jeg igjen... :)

2008-11-28 @ 14:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback