Förresten

jag fick ett svar i veckan på mitt mejl till Mikaelgården. Jag skrev till dem angående den kritik som lämnats bl a här på min blogg men också på andra sajter. De hänvisade till Skolverkets utredning - som jag ska läsa - och välkomnade mig på ett besök.

Enligt utredningen så skulle Mikaelgården förbättra elevinflytandet på skolan för att öka elevernas känsla av att kunna påverka sin situation och när de gjort uppföljning anser Skolverket att Mikaelgården uppfyller de krav man ställt och är nöjda.

Kommentarer
Postat av: Anon

hm ja man kan undra skolverkets har kommit fram till säker att dom får fortsätta sin verksamhet

2008-05-31 @ 01:29:33
Postat av: Anon

*tror säkert att dom får fortsätta sin verksamhet.

2008-05-31 @ 01:30:25
Postat av: Anon

tror fortfarande att det pågår straff och missförhållande.....mikaelgården är en Halv sekt som barn skickas till

2008-05-31 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback