Dag 5

Karaktären sviktar. Men jag klarar det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det gör du!! Får du tgga tuggummi? Det brukade jag göra när jag var sugen och hungrig.

2008-05-26 @ 21:33:31
Postat av: Carola m 7

Hejjjjjjjja dig!!! Oj vad du är duktig:) Jag har inte karaktär nog till sånt där..fast det skulle behövas;)

Lycka till!

Postat av: Anna M

Jo jag tuggar lite tuggummi men då blir jag hungrig.

Och Carola jag har världens sämsta karaktär. Men jag bestämde mig och talade om det för folk. Då måste man ju...

2008-05-26 @ 21:56:19
Postat av: Camilla

Dag 6....fast det blir dag 1 igen i morgon då jag inte kunde hålla mig borta från sambons Thai mat ikväll, det var sååååå gott!

Du är duktig!!

2008-05-27 @ 00:15:02
Postat av: anna m

Åj Camilla vilken heeeemsk man du har! Eeeeelakt att göra god mat! Här lagas bara mat jag inte gillar och så får de mycket hel- och halvfabrikat.

2008-05-27 @ 07:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback