Dag 4

Det här går ju som hejsan.... Är lite sugen på brööööööd men det går fint. Dricker ordentligt och då håller sig huvudvärken borta. I slutet av veckan går jag över på kombinerad kur. Känns som en lyx att få äta proteiner och grönsaker. Tänk att få tugga :drömmer:

Köpte äntligen en våg idag. Den stannade på 67,7 kilo men så får man ju tänka på att tre kilo tappar man när man tömmer mag/tarmkanalen. Alltså skulle jag gå upp tre kilo direkt om jag började äta. Jag väger ganska precis 20 kilo mer än jag gjorde innan jag fick barn och då jag rökte 30 starka cigaretter om dagen. Då rökte jag bort hungern.

Hursomhelst är jag jättepigg idag. Imorse var jag klubbad efter en ganska god natts sömn, men sen blev jag energisk. Nu ska jag ta med mig Torsten ut på studsmattan.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Det är väll inte ett mål att du ska gå ner 20 kg??



Jag tycker du är hur smal och snygg som helst nu!!! eller när jag såg dig sist.



kram Pillan som gått över på LCHF och gått ner 5 kg på 5 veckor!

2008-05-25 @ 22:01:50
Postat av: Anna M

Wow! Grattis Pillan! Men är det inte svårt med allt fett man ska äta. Jag är kolhydratsberoende :)

Nej målet är runt sextio kilo. Jag vägde 48 kilo innan och är 170 cm...

2008-05-25 @ 22:21:47
Postat av: Lindel0u

Åh,jag önskar att jag hade motivationen att ta tag i något liknande!

2008-05-26 @ 13:31:08
Postat av: anna m

Det ska vara rätt i livet också.

2008-05-26 @ 13:40:08
Postat av: Pillan

Vilken tur att det inte var 20 kg du sattsade på... för då hade det inte blivit mycket kvar av dig och det vill vi ju att det ska vara :))



Ja det är lite svårt med fettet faktiskt, eftersom man är så intutad att det är faligt. Men är heller inte van att äta det... Jag får ihop det med Bacon och vispgrädde... men man ska äta mindre vispgrädde och mer animaliska fetter vilket jag har svårt för men man lär sig tröster de mig med på forumet... Det funkar i alla fall jätte bra för man är aldrig hungrig. Det är en konstig ny känla att inte vara ständigt sugen efter något sött.. Denna kost är svårare om man inte äter kött eller så är det bara jag som är ovetande men man ska få i sig minst 70 - 80 g portoiner per dag. Jag har i alla fall blivit av med mitt sockerberoende det känns helt fantastiskt.... och en helt ny upplevelse. Jag som åt jätte mycket smörgås förut trodde det skulle bli jobbigt men eftersom man inte alls känner något sug efter något... tråkigt ibland till och med.. utan jag är hungrig nu när jag behöver äta..

Kram Pillan

2008-05-26 @ 17:39:58
Postat av: Lindel0u

Sökte på kuren men det kom bara upp en massa pulver typ nutrilett? Finns det någon bra sida att läsa om Cambridge på?

2008-05-27 @ 13:42:37
Postat av: anna m

www.cambridge.se

2008-05-27 @ 13:53:14
Postat av: anna m

Det är alltså pulver typ nutrilett ;)

2008-05-27 @ 13:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback