Dag 2

Går hur bra som helst. Lite ont i huvudet, men det är helt ok. Hungern är borta redan :) Men oj, vad man får kissa hela tiden. Jag gick på stationen igår när jag skulle lämna Degerfors och sen var det ändå kris när jag kom till dagis... Allt går bara rakt igenom. Tänkte köpa en våg idag. Har inte vägt mig på ett år tror jag.

Jag har börjat gå upp tidigare också. Redan vid fem. Och så tar jag antingen en tidigare buss eller tåget så att jag får en promenad på morgonen. Herregud snart blir jag rädd för mig själv. Hur hurtig får man bli?!

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj ja det var hurtigt. Lycka till med dietandet, men lagom lagom...:-)

2008-05-23 @ 14:44:18
Postat av: Anna M

Lagom lagom vadå? Följer man ett program så är det ju redan uppstakat vad man ska äta/dricka på en dag. Och tjugo minuters promenad är ju knappast någon överdrift i rörelse på en dag...

2008-05-23 @ 18:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback