Den bästa dagen någonsin :)

Idag hade vi möte med barnhabiliteringen och förskolan på förmiddagen och jag hade tagit en kontaktdag. När vi var klara tog jag Torsten med mig på en liten utflykt. Bara han och jag. Underbart! Det var första gången vi åkte någonstans bara vi - med tåg och buss. Spännande!
image1043
Vi väntar på tåget och äter lite godis.

Tåget!! Vad spännande! Allt är nytt! Wow! Mys!

Vi har handlat leksak! Ett spel! Smile-spelet som vi spelade hos M!
image1050
Efter att vi tagit en tur till Åhléns och köpt en ny Gustav-film och ett Bee Movie-spel gick vi till McDonalds. Trots påsklunch gick en hamburgare och lite fanta ner.

Vilken toalett! tyckte Torsten.Dags att åka hem. Trött kille efter en lagom tur till Karlstad.

Kommentarer
Postat av: eamane

Ser ut som en härlig dag :D

2008-03-19 @ 20:43:52
Postat av: Stina

Vilket supermys! Precis sådan där utfykt är det bästa Ville vet! Vi ska tänka på er imorgon på väg till Tidaholm då vi åker någorlunda i era trakter...
Hoppas ni får en fin påskhelg.Kram Stina/Ville

2008-03-19 @ 20:51:05
Postat av: Lindel0u

Näe,vad kul! Fina bilder,vill också hitta på ngt särskilt med L. Har mina planer, funderar på dressinen. Vore det ngt för er? Isf vill nog M också hänga på!

2008-03-19 @ 23:04:34
Postat av: Anna M

KAnske men blir det inte det jobbigt för OSS? Jag är lite lat ;)

Postat av: Vera

Åh vad mysigt! Glad påsk på er allihopa :)

2008-03-20 @ 19:54:55
URL: http://mat.bloggagratis.se
Postat av: Lindel0u

Ohh oh. Tänkte inte på det;-) Men vad är vår trampinsats mot barnens glädje?
(Kan man hyra dressintrampare?) Vi kanske kan trampa en liten bit?

2008-03-21 @ 00:00:58
Postat av: Persilja

Jag går i startgroparna att stara en ny rutin i vår familj; att jag en dag i veckan typ fredag, gör något med bara ett av mina barn. En mammadag för bara de. Jag hoppas att de själva vill (haha) men jag tror att det vore bra för oss allihopa. Det har inte funkat förut pga makens jobb och så men nu är det inget som hindrar längre förutom min egen gamla vana att alltid ha med allihopa. När jag läser detta inlägg med din mysdag med sonen blir jag så övertygad att jag MÅSTE. Man ser ju hur ni båda njuter!

2008-03-23 @ 10:44:45
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se
Postat av: Anna M

Ja Persilja, det behöver inte vara något stort. Gå till biblioteket t ex... men något för bara er. Vi har en stadsbondgård med lite kaniner och hönor. Också ett kul ställe.

2008-03-23 @ 11:12:03
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback