Trött och oinspirerad

Upp klockan fem på morgnarna och inte i säng förrän vid elva, tolv ofta... Det börjar kännas. Och jag saknar värmen. det ska ju vara 30 grader minst. Det är så skönt! Vill ha semester... det är fyra veckor kvar och tre veckor får jag. Det ska bli obeskrivligt skönt! Att få vara med barnen hela dagarna igen... Dagis slår igen veckan innan. Jag blir nog kvar i Degerfors ett tag till. Hade fått till sista augusti men det blir nog längre... kanske resten av året. Med lite förändrade arbetsuppgifter. Det blir kul! Men just nu här hemma borde jag röja lite... putsade fönster i söndags... men så tog all ork slut. Jag behöver nog sova mer... men barnen somnar sent ganska ofta. Man kan ju inte tvinga dem att somna.

Nu ska jag läsa boken för Sonja. Liv sover sen länge och Torsten tittar på SkrotNisse liggandes i sin säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback