Skulle det här vara jag?!


Kommentarer
Postat av: Sagas mamma

Lika som bär.

2008-07-23 @ 01:09:35
Postat av: Anna M

hmmm

Postat av: lillkillensmamma

Det var det roligaste jag sett på länge :-)! Ligger dubbelvikt framför datorn och fnissar! Det är en perfekt illustration av MIG nu efter en vaknatt med en son som var vaken mellan halv 2 och 5... Jag kved att jag inte ORKADE, men det struntade han högaktningsfullt i, utan fortsatte bara fnissa - tror han tänkte på Skara Sommarland där vi var i förrgår...

När vi sedan vaknade kl. 9 var det PAPPAS tur att ta över! Jag kan därmed ägna mig åt att gå igenom din blogg!

/S - framför kaffekoppen o datorn

2008-08-02 @ 12:39:25
Postat av: Anna M

Kul att du känner igen dig! :)

2008-08-02 @ 17:57:10
URL: http://tartmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback