Tiiiiiiid!

Jag hinner ju ingenting!! Jag har knappt läst något i företagsekonomiböckerna... när ska jag göra det?! Jag måste ju få liiiite tid till att bara göra inget eller sitta här vid skärmen. Jag orkar inte vara aktiv och alert jääämt! Vissa dagar hinner jag knappt gå på toan och de senaste veckorna har jag varit helt slut. Förklaringen är en bihåleinflammation som jag inte gått till doktorn med förrän igår fast jag borde ha gjort det för två veckor sen. Knallont i huvudet och hela ansiktet har jag haft och jag knaprar ju redan så mycket smärtstillande som jag får för lederna så det är inget jag kunnat göra ytterligare - förutom att överdosera nässpray. Igår blev det helt ohållbart och så är jag svullen i hela ansiktet. Blev ultraljudad i hela fejjan. Ny upplevelse. Sonja var med för hon bara äääälskar att gå till doktorn. Hon är ju aldrig sjuk själv utan följer alltid bara med som sällskap. På sjukhuset finns det så mycket roliga leksaker också. Och doktorn som kallade henne prinsessa...

Kommentarer
Postat av: Karolina (från Aff)

Men åh! Krya på dig!! Fick du antibiotika? Hoppas att du mår bättre snart.

2008-01-29 @ 19:50:21
Postat av: Anna M

JApp knaprar kåvepenin och mår urk av den :( Men man blir ju så snabbt bra från sjukan när man väl börjar med antibiotikan. Försöker in i det sista att klara mig utan dock.

Postat av: Karolina (från Aff)

Usch ja, jag knaprar också Kåvepenin just nu. Rena rävgiftet.

2008-01-30 @ 19:20:21
Postat av: Eva med Jonathan

Klart man inte orkar vara aktiv eller alert jääämt ;)
absolut inte! Man är ju inte mer än mänsklig! Du har ju fullt upp med dina barn osv och så går du på antibiotika! Inte konstigt gumman! :)
Det här med att "tid är det enda man har" är förvisso sant ordspråk men en sanning med modifikation på nåt sätt ;)

Vill bara sända en kram!

2008-02-02 @ 12:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback