Panama är hääääär!!

Ett tag sålde jag av sjalar och trodde inte att jag skulle bära så mycket igen, men nu har både Liv och Sonja kommit på att det är myspysigt att åka sjal. Och att de kan få åka samtidigt. Idag bestämde de sig för att de skulle få åka nya sjalen båda två medan jag lagade mat... näe, det går inte. En tvååring på magen gör att man inte når fram till vare sig spis eller diskbänk. Men de är lika ivriga som jag när det gäller att prova en ny sjal.

Och idag har jag inte jobbat. Vi har varit på möten med hab och förskolan så det blev en kontaktdag. Och en hel del shopping. Nya gardiner till kök och matplatsen. Ett par nya dukar. Kökshanddukar. Tolv par strumpor åt mig :) Två stickade, bredrandiga, kortärmade tunikor till mig och kalsonger åt Torsten. Och så har jag varit hos frissan och fått ögon och bryn färgade. Jag har börjat spara ut håret lite så hon klippte bara till nacken och tunnade ut lite.

Torstens kalsonger var plagiat på meandi:s många monster så han fick ha den tröjan till. Skogstandtrollsdjur, konstaterade han - killen som gillar sammansatta ord.

image980
image981

image982


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh fint! : ) Sonja har lite lockar i håret ser jag!
Blev du nöjd med gardinerna?

2008-01-27 @ 17:11:26
Postat av: Anna M

Liv har lockarna. Sonja har spikrakt. Gardinerna är fina :)

Postat av: sagas mamma

Färgat ögon!? :o
:)Det låter som en underbar dag!!
Kram

2008-01-28 @ 02:12:36
Postat av: Anna M

Men Sagas mamma - var inte en sån språkpolis! ;) Det är ju mitt jobb :D Hoppas att ni mår bättre idag.

2008-01-28 @ 09:08:53
Postat av: sagas mamma

He He! ;)
Nja, inte bättre...

2008-01-28 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback