Kalas-Torsten

image975

Jätteskruttiga bilder blev det

Torsten har haft sitt livs första kalas. Han är jättenöjd! Just nu ligger han och sover upp-och-ner i sängen. Tack M & L för att ni kom på kalaset och tack för presenterna!! 
Den som tycker att det är fantasilöst att bjuda sitt barn på köpt tårta på födelsedagen kan jag upplysa om att detta är den enda tårta min son äter och han äter den med en sån glädje. Två stora bitar har han proppat i sig idag. Och jag med.

Vi hade fått låna ett spel av lindelOu (lindelEj) som de spelade några sekunder. Sen fick vi till Torstens och systrarnas glädje låna kvar det i några dagar!!


Planen för kalaset var att göra allt ganska snabbt. Äta, spela, avsluta. Så att det inte blir tid att snurra bort sig och så att det inte ska hinna misslyckas. Jag tror att vi lyckades bra. Målet att Torsten skulle vara glad och nöjd uppnåddes i alla fall. Alltsomallt tror jag att barnen var här en dryg timme.

Nu har vi haft kalas och uppvaktande i dagarna fem. Nu dröjer det ett år till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: johannapannan

klart det inte är fantasilöst att ha köpetårta!! Vi ska ha glass vi och det är väl isf ännu värre? *ler*
Pusta ut nu och njut av firande well done.
kram

Postat av: IngridL

Vadå fantasilöst? Nänä så är det inte. OCh vad andra tycker är väl egentligen ointressant så länge T är nöjd, då har du ju verkligen lyckats!!!
Härligt med kalas men gud så skönt när det är klart för säsongen!

2008-01-22 @ 16:07:41
URL: http://moa.dreamlandproject.se
Postat av: Ann-Marie

Vad härligt ändå med ett riktigt kalas!

2008-01-22 @ 21:08:33
Postat av: Lindel0u

Både jag och barnen tyckte det var jättelyckat !
Och tårtan var supergod:-)

2008-01-23 @ 16:14:06
URL: http://lindel0u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback