Äntligen snö!!!

image968

Kommentarer
Postat av: ingrid

ja här har vi också snö nu. Men jag har inte kunnat gå ut med nåt av barnen idag. Vaknade med ett hemskt migränanfall tidigt i morse vilket innebar att jag sov till framåt lunch. Vi hade faktiskt planerat att åka till er stad o gå hundpromis där. Och efter migränen blir alltid mina leder sämre än vanligt. Och peter har pappaledigt just nu så jag måste släppa o låta han ta platsen med barnen.

Postat av: Maria

Hej
Oj vad roligt att ni också har snö. Hit till Västerbotten kom den efter jul och då blev det ljust och allt blev lättare. Jag har precis startat en blogg och jag har en länk till din där. Hoppas att det är okej./Maria

2008-01-07 @ 08:40:36
URL: http://mariasrum.blogspot.com/
Postat av: Anna M

Det är helt ok Maria! Tyckte om din blogg :)

2008-01-07 @ 11:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback