Känner vi varann?

Det är lite knasigt det här med bloggandet... man blottar sig offentligt och tänker inte så mycket på vem det är som läser. Inte jag i alla fall. Och så går jag ut och handlar och kassörskan på COOP ser så där glad och fnittrig ut när hon ser mig... som att vi hade känt varann och delat en hemlighet... Läser hon min blogg? Hon kanske bara kom att tänka på något personligt från sitt eget liv och såg ut så av en slump förstås, men hon satte igång lite tankar hos mig. Jag började fundera på vilka NI är. Mina grannar? Gamla pojkvänner? Arbetskamrater? Sjalbarnare och AFF:are vet jag ju redan häckar här....

Känner vi varann?

Kommentarer
Postat av: ia-fia

känner igen dig både från AFF och SB. :D

2008-02-23 @ 15:39:41
Postat av: Anna M

Jamen du och jag är ju kompisar! :)

Postat av: Johanna

Jag heter Johanna, S i efternamn ;) Läser här för jag tycker du skriver bra och är intressant som person.

2008-02-23 @ 22:06:53
URL: http://bruno.webblogg.se
Postat av: Maria

Hej
Ja jag känner ju ine alls dig egentligen. Jag bor i en annan del av Sverige, i Västerbotten med mina fyra barn (ett tvillingpar). Och jag tycker om att läsa här om allt möjligt.

2008-02-24 @ 08:44:13
URL: http://mariasrum.blogspot.com/
Postat av: majma

Hej!

Jag hittade hit från AFF och sjalbarn.
Känner ju inte dig eg. men jag tycker om att läsa här tycker du skriver bra!

2008-02-24 @ 20:04:58
Postat av: Karin

jorå, vi känner varann. :-)

2008-02-25 @ 13:58:34
Postat av: sagas mamma

Du vet ju att jag kikar in här. Jag jobbar inte på ICA. ;-)

2008-02-26 @ 23:03:16
Postat av: majsan67

men duu, jag har oxå fått funderingar. Man kan ju aldrig veta, och ibland känns det rätt obehagligt..

som härommorgonen, då en av dagispersonalen plötsligt säger...
nämen Maaajsan då.....

Jag blev helt stel...... varför sa hon så?
Jag använder mitt "vanliga" namn för det mesta....

Läser hon min blogg? Vilka mer? All personalen?
Jo, man får sig en tankeställare... och det är bra, för man tänker sig än mer för vad man skriver....

2008-02-28 @ 06:37:30
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: Eva med Jonathan

Ej okänd ;)
*S*

Vi har även träffats i Sthlm en gång som du vet :)

Kram!

2008-03-01 @ 11:42:43
Postat av: Camilla

Hej!
Ja, jag erkänner, smygläser här för du skriver så underbart bra om allt! Hittat hit från AFF, har en dotter som heter Nova född i mars 06, bor i stockholm, min pappa har frågat hur rosen mår?

2008-03-04 @ 23:29:43
Postat av: Anna M

Rosen ja... den verkar lite... alla de andra rosorna har fått lite blad men inte den. Jag gjorde ju som han sa och fyllde på med jorden... vi får se hur det blir framemot våren. Nu har vi snöoväder här. Smygläs på du! Och hälsa och tacka pappa!!

2008-03-05 @ 21:44:18
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback