Chocken

Den här dagen kommer jag aldrig glömma. Dagen då jag fick en förnimmelse av hur det är att förlora ett barn. Hur det var att se på sin lilla och tro att hon dog ifrån mig. Jag kommer nog att gråta i dagar. Jag förvarnade Torsten om att jag skulle gråta när hon kom hem och att det var för att jag var så glad att hon kom hem igen och att det tar lång tid att lugna ner sig efter att man blivit så upprörd och rädd. När jag fick henne i mina armar igen så kom mycket riktigt tårarna och jag ville bara sitta och hålla henne. Hon var trött så det var ok. Hon sa: Jag är hemma hos dig igen! Sen var hon trött och lite avmätt och för en timme sen började febern komma igen och vi gav henne både alvedon och ipren vilket gjorde att hon  galopperade här ett tag. Hon åt en stooor portion spaghetti (första föda idag) och sen kröp hon i säng med mig och somnade för en kvart sen. Vi ska stanna hemma allihopa resten av veckan. Och bara rå om varann.

Kommentarer
Postat av: Stream

Åh, nu blir jag tårögd. Ta hand om er! kram

Postat av: Carola m 7

Usch och fy så läskigt!!

Vilken "tur" att det "bara" var feberkramp.

Jag har sett många krampande barn, jobbat på en barnneurologiska avdelning, men då är jag ju personal, jag VET att var det nån av mina ungar så skulle jag inte alls vara lugn!

Det är obehagligt att se.

Hoppas att det var denna gång och aldrig mer!!

Massa kramar till er, och hoppas att ni alla blir friska från både feber och magsjuka!

2008-12-09 @ 22:58:46
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: Christer Romson Lande

kram till er alla

2008-12-09 @ 23:02:41
Postat av: ia-fia

stor kram finaste Anna!!



Att se sitt barn försvinna inför ens ögon finns det inga ord för.



Även i vårt fall fick det en lycklig utgång men en liten bit av mig dog medan sköterskan höll mig i handen och läkarna kämpade.



längsta, varmaste kramarna

2008-12-09 @ 23:06:36
Postat av: Fredrik

vilken djävla pärs!

2008-12-12 @ 22:29:53
Postat av: Pillan

Tack och lov att allt gick bra!!!! har inte varit in och läst så jag hade missat detta.. Fy vad hemskt stor kram till er alla /Pillan

2008-12-14 @ 20:45:02
URL: http://blogg.passagen.se/pernillalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback