Utmärkelse!!



Denna bild står...

...för inspiration

...för glädje

...för vänskap över nätet

Tack fina Carola för utmärkelsen!! Jag är mållös! Man sitter och plitar ner lite om sitt liv och så plötsligt blir man uppskattad av andra än man tänkt :) Meningen med bloggen från början var i första hand att uppdatera vänner om Liv och Sonja när de var nyfödda. Det har verkligen hänt grejer sen dess...

Jag vill skicka utmärkelsen vidare till ett helt gäng tjejer: ia-fia, Lin, Sagas mamma är de som jag kan länka till men också Bissa, Luna, Ejede, Thanisa, EliJo, Poffan, Tiz, Nebulosa, Edith, McMorrigan och alla andra i Tråden! Jag ber om ursäkt om jag glömt någon - jag har inte svalt morgonkaffet än.. och till er som läser och skriver här: LindelOu, Ann-Marie, Ingrid, IngridL, Johanna och Johanna, Sara, Stina och Stina... allihopa!!!

Puss på er allihopa!!


Reglerna är som följer:

 1. Du kan ge utmärkelsen till en eller hundra, eller så många däremellan som du själv vill - se till att du länkar deras bloggar till ditt inlägg.

2. Länka sedan till...

http://tammyvitale.typepad.com/women_art_life_weaving_it/2008/07/wylde-women-awardees.html

... så att hon kan besöka alla underbara kvinnor som får den.


Kommentarer
Postat av: Sagas mamma

Den hamnade rätt!! :hjärta:

Postat av: Ingrid

Tack söta du! Det värmde väldigt mycket!

Kramar

2008-08-23 @ 12:01:53
Postat av: Tammy Vitale

congrats on oining the Wylde Women sisterhood! Love the kitten picture - how sweet!

2008-08-23 @ 18:09:58
URL: http://www.tammyvitale.com
Postat av: Stina

STOR KRAM!

2008-08-23 @ 19:11:31
Postat av: Nästa Stina

Tack och bock! hatten i handen

Superfin bild för övrigt! =)

2008-08-23 @ 19:57:19
Postat av: Johanna

Gulle dig! Gulle gulle gulle dig!

2008-08-23 @ 21:06:32
URL: http://bruno.webblogg.se/
Postat av: ia-fia

finaste fina!!



:heart:

2008-08-24 @ 23:31:24
Postat av: Ejede

Tack kära du, det värmde fint i själen!

Stor kram!

2008-08-26 @ 09:44:38
URL: http://ejede.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback