Nyklippt och vår



Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej Anna!
Oj oj vilka sötnosar! och vad stora de har blivit !!

kram Pillan

Postat av: Johanna

Jag ville bara säga det att föreläsningen med Gunilla var JÄTTE bra! Har skrivit ner en massa bra saker som jag har tagit lärdom av, nu gäller det bara att få resten av personal gruppen att ta del av det. Oftast är det lättare att gå i "invanda" spår än att pröva något nytt. En sak som Gunilla sa var: Oftast så är det personal gruppen som behöver struktureras upp snarare än den boende.
Det är mycket lättare om alla jobbar efter samma mål.
Kramis!

2008-04-06 @ 19:42:44
Postat av: Anna M

Ja därför är det jättebra om HELA personalgruppen går och ser föreläsningarna. Visst är hon bara fööör bra!

2008-04-06 @ 19:49:49
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Anna M

Nästan tonåringar Pillan! Dina barn är ju lastgamla nuförtiden :)

2008-04-06 @ 21:09:26
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Pillan

Ha ha!!!
Ja nog ser man att tiden går och att man inte har några bebisar längre..... Louise fyllde 10 år i januari och då funderade jag verkligen på hur det har gått till???? Hur kan jag ha så stora barn...
Kram Pillan

2008-04-07 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback