Skön helg

Härligt väder heeela helgen! Liv och Sonja har varit ute nästan hela dagarna. Torsten fick jag med på en promenad med lördagsgodis som muta - vi har annars inte lördagsgodis så det var glad en nyhet för honom :) Han är inte så godisintresserad men igår gick det bra. Det har varit SVAMPBOB-MARATON på Nickelodeon från 10.30 till 18.00 i två dagar så han har varit klistrad vid teven. För varje nytt avsnitt har han kommit rusandes och skrikit: NU BÖRJAR SVAMPBOB IGEN!!!! Idag fick jag ut honom i studsmattan och plötsligt ville han cykla! Han cyklade runt på gräsmattan med min hjälp och Liv & Sonja turades om att sitta bakpå i korgen (den andra fick jag bära på armen).
Sen sprang vi runt och jagade varann på gräsmattan alla fyra :) En glad utestund på kvällen som avslutades med pannkakor med hallonsylt.


Svampbobs bästis Patrik

Tevekillen och bussystrarna

Mammas troll (lite konstig bild)

Tråkmamman jobbar

Jag har beställt rosor från www.odla.nu Två edelweiss och två john davis. Ska gräva bort alla perenner i rosrabatten och bara ha rosorna kvar. Kanske bara plantera några tagetes eller nåt sånt till sommaren. Jag ska göra det så enkelt som möjligt för mig. Skulle nog vilja ha ett prydnadsträd också, men det får nog vänta.
Här är bilder på rosorna som jag beställt:
image800image801
Edelweiss                              John Davis

Kommentarer
Postat av: ingrid

men har du glasögon?
*förvånad*

Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! En John Davis planterade jag i våras,har ingen sedan tidigare.Hoppas den blir vacker :-)
Mvh Anna-Carin

2007-09-24 @ 12:43:40
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Perlen

Här var det Svampbob hela helgen också. Höll på att bli tokig!

2007-09-24 @ 17:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback