Senaste veckans behandling

från min akassa gör att jag bestämt mig för att lämna SKTF. Inte kan det vara meningen att jag ska betala in medlemsavgift till en förening och sen bli kränkt? Jag är absolut för att man ska vara med i facket så jag byter alltså till ett annat fack. Jag är inte en person som tar emot sånt utan jag gör något åt situationen om jag kan. Eftersom akassan inte går att resonera med ser jag ingen annan lösning än att byta nu när jag ändå jobbar. Pengar därifrån kan jag nog glömma. Innan de har granskat mina deklarationer från det Adam gick i blöjor har jag gått i pension. Jag har i alla fall fått ett intyg från Bolagsverket på att jag inte finns i några bolagsstyrelser eller på annat sätt är förknippad med någon näringsverksamhet. Jag är inte ens medlem i Kooperativa Förbundet - alltså inget MedMera-kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback