Uttråkad

Det var längesen jag var uttråkad.. men det är jag nu. Känns som att jag bara gör samma jämt. Det blir nog bra att börja plugga. Men ansökan ligger här ifylld men inte ivägskickad. Dumma jag!!

Ser fram emot en bra föreläsning med
Gunilla Gerland på onsdag. Och förstås ett riktigt trevligt sällskap. Alla värmlänningar/närkingar som jobbar med barn/ungdomar/vuxna med särskilda behov och missar den här föreläsningen gör ett jättemisstag. Samma gäller föräldrar med barn inom autismspektrumet. Gunilla Gerland ger ett fantastiskt inifrånperspektiv. Slår ett slag för bästaste boken: En riktig människa (Cura förlag) och om du har ett barn som är lite äldre. Tonåren. Och som väntar en autismdiagnos (as eller hfa) så är Det är bra att fråga (Cura förlag) kanon att använda.

Kommentarer
Postat av: ingrid

vet du vad? Våra avlösare/ledsagare via LSS här ska gå den utbildningen på onsdag. Kul va?!
Skolan ska dock inte gå men de har ju fått en utbildning via SIT,en via en annan pedagog och från helene trankvist också en duktig en. Jag kunde ju tyvärr inte gå nu.

Postat av: Anna M

Förstår att det blir svårt för dig att komma. Personalen på T:s dagis ska gå och T får vara hemma med pappa. Tjejerna får vara på dagis som vanligt. Det blir nog en mysdag för far och son :)

2007-11-05 @ 23:24:44
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Eva med Jonathan

Hej är upp än..(det ä väl nu jag har tid ?) *hmm*

Har ínte läst din senaste inlägg men jag tänkte kommentera tidigare inlägg....

Alltså Gunilla Gerland i ära...Jag är "inte FÖR" identifiiera symptom eller behandling efter historier.../diagnoser etc .Det HAR MAN JU REDAN HÖRT TUSEN GGR!!!!!!!!!!!!!...& Gjort tusen,ggr...eller??? Har inte du undrat? Surfat? Pratat med folk? Hjälper inte alltid våra barn (även om min son är bättre just nu tack o lov...,,,,,,vare special-skolan kanske?)

Kram Eva

2007-11-10 @ 01:25:45
URL: http://saggitarius76.blogg.se/
Postat av: Anna M

JAg förstår inte riktigt vad du menar Eva.. är du upprörd för något jag skrivit?

2007-11-10 @ 09:47:34
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback