Trevlig familjedag

Idag har vi varit på Stadsbondgården med barnen. Liv och Sonja hade aldrig varit där så Torsten fick visa dem djuren. Så fort vi satte oss i bilen somnade Liv så vi tog en sväng förbi McDonalds först. Kristinehamns McDonalds är det sämsta jag varit med om. De misslyckas nästan jämt med beställningarna, har långa väntetider och ger inte kompensation som man gör på andra ställen. Annars kan man ju tycka vad man vill om McDonalds som företag men man får ju oftast bra service och maten snabbt... utom i Kristinehamn då. Och pommes friten är alltid får dåligt friterade. Aldrig färdiga. Usch! Tre gånger fick vi byta mat idag...

Nåväl när vi kom till Stadsbondgården hade vi det jättetrevligt i alla fall. Jag låter bilderna tala istället :)



image859
På vägen hem upptäckte Torsten att en tand var lös :) Han är ju snart sex år den lilla sötsnuten.

Kommentarer
Postat av: sissi

Mysigt! lösa tänder! tandfé? guldpeng? hursomhelst så ÄR han en stor kille nu. Ballt! Ni såg ut att trivas under eran familjedag.. ser skönt ut! kram

Postat av: Eva med Jonathan

Vad fina bilder :)
! Rörande läsning som vanligt! (Jag har läst i kapp din blogg nu) Hinner dock ej skriva på alla dagar (jag har i princip varit ensam med J hela helgen o maken har jobbat och ja det blir mkt o göra själv hemma i huset men främst att underhålla sonen...ja du vet ju hur det är...du får ju knappt sova läste jag med dina 3...min J har vaknat kl.04:00-04:30 i flera dagar i sträck nu piggelin...*hmm*
/
Kramar!

2007-11-04 @ 20:38:40
URL: http://saggitarius76.blogg.se/
Postat av: Eva med Jonathan

(och inte somnat om alltså)

2007-11-04 @ 20:39:52
URL: http://saggitarius76.blogg.se/
Postat av: Anna M

Så där höll Torsten på i åratal. Fick sömnmedel till honom men det var inte alls bra.

2007-11-04 @ 21:18:00
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback