Tack AFF!!

AFF skrev till mig idag och tackade för att jag gjort dem uppmärksamma på texten nedan och berättade att de valt att stänga den sidan tillsvidare p g a att den "avviker från modern svensk barnuppfostran". Minst sagt! Får väl säga att jag blev glad att de svängde i frågan. Det finns många som FAKTISKT TYCKER ATT RÅDET VAR BRA!!! Skrämmande! Fast som många studier har visat så ökar våldet och kränkningarna av barn i hemmen. Allt fler tycker att en örfil t ex är befogat i uppfostringssyfte. SNÄLLA DU SOM LÄSER! STÅ ALDRIG FLAT INFÖR BARN SOM FAR ILLA!! DET ÄR DIN ANGELÄGENHET OCKSÅ!! DET ÄR ALLAS VÅRA BARN!

Kommentarer
Postat av: Vera

Heja Tårtmamman!
Man ska reagera på 1
kram
vera (som bytt namn på bloggen!)

Postat av: Anna M

Åh hur ska jag lära mig av med att kalla dig Malva? :)

2007-11-16 @ 11:37:33
Postat av: essko

Hej! Just den där tvåldebatten var mycket het för några år sedan på AFF (då Föräldranätet) och många sa då upp sina medlemskap i protest. Då var det andra ägare och de svängde inte i sin uppfattning så som de nya tydligen gjort. Bra - fast några år sent kan man tycka....

Grattis till att ha påverkat något ett litet steg i rätt riktning!

2007-11-16 @ 12:17:57
URL: http://heminnerlig.blogspot.com
Postat av: sissi

Mkt bra initiativ av dig Anna. jag hade inte enns sett den spalten innan. Men jag reagerade precis som du när jag fick läsa den. Skönt att du fick bra gehör på din reaktion. Desssutom kan jag inte annat än instämma om det andra du tillade ang uppfostran och att man har fått allt om bakfoten om man följer såna omänskliga råd. Speciellt borde man höja ögon brynen för alla ser ju att samhället gärna blundar
för liknande saker. Alla ska agera och reagera! Kram

2007-11-17 @ 22:54:10
URL: http://gusan.blogg.se
Postat av: Anna M

Tackar!!

2007-11-17 @ 22:57:28
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback