Sämsta mamman

Igår insåg jag att mina tjejer aldrig har gungat :( Dåliga samvetet slog till och jag bestämde att vi skulle ut och leta lekplats och gunga för glatta livet. På med kläderna och klok som jag var packade jag ner regnkläder med. Vi tog en uppförsbacke - brant - för att jag visste att det fanns en lekplats i ett litet skogsparti bara en bit hemifrån. Det är verkligen tungt att dra en tvillingvagn uppför en brant backe :( När vi kom fram insåg jag att det inte finns några babygungor och samtidigt började det spöregna.



Men oj, vad kul det är att åka rutchkana i galonisar. Vilken fart!! Fast de har fortfarande inte gungat... Hemska mamma!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Någon dålig mamma är du nog inte.
Tvärtom skulle jag säga. Ens mamma-kvalité grundar sig nog inte på hur ofta man gungar med barnen.
Och varför sitter jag och läser din blogg när jag ska skriva om intelligens?:)
Klart det är kul att åka rutchbarn i galonisar!

Postat av: sissi

rutchkanna är ju jätte skoj ju! Jackie älskar att åka rutchkana! Dom lider nog knappast av att inte fått gunga ännu ;) Det kommer fler tillfällen. DU ÄR EN KANON MAMMA!

2007-05-22 @ 15:36:36
URL: http://gusan.blogg.se
Postat av: maritha

Det får bli järnvägsparken nästa gång.

2007-05-22 @ 19:38:33
Postat av: Linda

Bah:-) Wilmer har aldrig varit i badhuset.....

2007-05-22 @ 20:39:59
Postat av: Anna M

Då är jag dubbelt dålig då :) De har varken gungat eller badat. Buhu!!

2007-05-22 @ 21:44:36
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: lillkillensmamma

Nämen, inte tycker du väl fortfarande att du är en dålig mamma - nu börjar det bli lite många dagar i rad ;-)

2007-05-22 @ 21:49:39
Postat av: Anna M

Imorrn är jag SUPERMAMMA i slängkappa igen *s*

2007-05-22 @ 21:58:30
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Stina

Mina barn har aldrig åkt i barnsadel på cykel med mig... De susar förbi hurtiga föräldrar på cykeltur utanför vårat hus dagligen, jag vill också! Har letat begagnad cykel förgäves. Nu skaffar jag mig en lyxcykel istället för cykla ska vi! Ha en bra supermamma dag imorgon!

2007-05-22 @ 22:19:44
Postat av: Eva (med Jonathan)

Hej! Nej inte är du "hemska mamma" inte! :) Fy på dig! Du är en jättebra mamma som jag skrev igår! Tjejerna såg ut att ha jättekul!
Kramar Eva

2007-05-23 @ 10:14:10
URL: http://saggitarius76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback