Lyxdag i Småstad

Idag skämmer jag bort mig själv lite efter några dagar av självömkan. Jag sitter och äter sesambagels med färsk getost (min stora last i livet förutom färska frukter och bär) och importerade jodrgubbar. Men om jag ska vara helt ärlig har jag ätit jordgubbar och vindruvor dagligen i en vecka nu.

Och igår fick jag ett paket från Gudrun Sjöden med kläder som var såååå rätt och som jag genast satte på mig. broderade tygskor var det med också. Underbara! Och idag damp min nya sommarsjal ner i brevlådan. En naturfärgad gauze som skulle färgas var planen. Men uh, vad snyggt det var med naturfärgat! Den får vara som den är.

Liv & Sonja fick somna en efter en i den medan Torsten hoppade studsmatta. Nu sussar tjejerna i sängen och jag sitter och äter. Torsten dricker o'boy på havremjölk med sugrör. Vi har det gott!

image541
Jag har redan börjat tulla på jordgubbarna här :)

Liv äter björnbärsmarmelad och Sonja jobbar i trädgården.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm, jordgubbar..vad gott.
Hur många sjalar har du nu?

Postat av: Anna M

Nio sjalar (varav en utlånad), två bärpåsar och fem mei tai (varav två är utlånade och två inköptes till maken).

2007-05-24 @ 18:56:25
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback