IKEA idag

Vi tog oss en tur till IKEA idag för att köpa en hylla till barnen. Torsten har bytt rum. Vi gjorde iordning ett rum till honom när vi flyttade in i huset men då sov han ju hos mig på nätterna. Nu när han valt att sova i egen säng sover han i Blåa rummet. Det rum som Liv & Sonja skulle ha. Oss spelar det ingen roll. Vi vill bara att han ska trivas och känna sig trygg.

Tjejerna och Torsten var tålmodiga fast det var jättemycket folk. Det blev mycket sittande först i bilen sen i kärran och sen i bilen igen. När vi kom hem köpte vi hämtmat och satt på altanen och åt. Torsten hoppade i studsmattan och busade med pappa medan Liv & Sonja åkte rutchkana och lekte med grannpojken.

image498
Förvaring

Liv gosar med flätade sjalar


Kommentarer
Postat av: maritha

Själv har vi sett en usel melodifestival, nu ger vi upp, nästa år skiter vi i den, så får det bli

2007-05-13 @ 01:21:17
Postat av: lillkillensmamma

Vi hade besök av en barnfamilj med många klara idéer om hur barnuppfostran ska gå till...
Själv har jag inte så många klara idéer på det området längre, i synnerhet inte när det gäller andras barn. De principer som jag trodde att jag hade har liksom fallit bort, och möjligtvis ersatts av andra - som nog inte heller varar för evigt.
Fast vi hade trevligt ändå.
Efter lillkilleläggning landade vi med nya gäster - ja, vi avverkade i princip hela vår aktiva bekantskapskrets på samma dag ;-) - framför melodifestivalen. Jag somnade i extrasängen innan eländet var slut och medan gästerna var kvar - det var det bästa att göra framför det programmet.
Grattis till en lyckad IKEA-utflykt!

2007-05-13 @ 15:58:36
Postat av: Anna M

Melodifestivalen slutade jag se när svenska bidraget hette Eloïse med Arvingarna... Jag tror oxå att det har blivit svårt för oss att "känna igen" musiken numer eftersom öststaterna är i majoritet och deras musikkultur skiljer sig så från vår. Hur kan annars Lordi vinna?

Postat av: sissi

Ja de har världens läge på sin tomt så de har kanon sol där hela dagarna, väster läge tror jag bestämt. Inte så varmt när solen gick ner. Tyv'ärr raderades ditt inlägg när jag tog bort ett publicerat inlägg ... Bloggen slukade nämligen upp 1h arbete/text och bild så vips var det borta! Så när jag skulle göra om det igen så var jag tvungen att radera det halvskrivna ofärdiga texten som du hade lagt komentar på "synd". Kram ha en bra dag

2007-05-14 @ 09:11:14
URL: http://gusan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback