Pust!



Att aldrig ha en stunds vila eller fem minuter bara för sig själv börjar tära på ork och humör. Jag är onödigt vass med mina småtroll. Men vi avslutar dagen med bus i sängen alla tre. Liv som varit lite tjurig sista dagarna lever upp och skrattar så hon kiknar. Hon älskar verkligen sina bröder och Torsten kan få henne att bli så glad.



Idag var vi på COOP alla fyra barn och jag. Alltså Erik, Torsten, Liv & Sonja. Det var kul att ha alla samlade. Erik & Torsten kollade på PS-spel medan jag handlade och Liv & Sonja somnade. De fick varsitt spel - killarna alltså. Sen stack Erik till sin mamma och plötsligt blev jag helt själv med de små. Ja, själv har jag varit på dagarna men Erik har hjälpt till medan jag lagt Liv varje kväll så att jag sen kunnat knyta upp Sonja på ryggen och efter det lägga mig med Torsten. En och en halv timme läggningar varje kväll. Utom ikväll då jag ensam fixade det på en timme.



Hoppas att resten av helgen går lika smidigt. Vi lär ju inte komma ut i friska luften ändå... Om jag inte mutar med ännu ett spel eller leksak. Det blir dyrt det här :)

En urusel natt :( Tror att Liv har tänder på gång. Hon har skrikit halva natten och vaknade sen fem. Torsten väckte hon helv sex och Sonja halv sju. Jag är otrevligt trött. Har inget tålamod alls. Det gäller nog för alla för ingen vill ha frukost. Torsten vill  gå till COOP och köpa ett nytt spel :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså jag är helimponerad. Att gå till köpcentret med 4 barn. Jag tycker det är nog med ett barn. Du är min nya idol och förebild:)

Postat av: Anna M

Men Erik är knappast ett barn som fyller 15 på torsdag. Han var med som hjälp :)

2007-03-04 @ 19:41:16
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback