Fixat lite

image346

Världens tokigaste och goaste unges avlösare har fått förhinder. Hon ska t o m lämna oss snart. Idag har jag fixat så att vi får en annan
son-rise-pedagog :) Om hon vill ha oss när hon träffat oss, vill säga. Hon kanske tycker att vi verkar helknäppa. Och det är vi ju förstås. Det känns skönt att inte behöva tulla på kvaliteten på avlösning även om vi kommer att sakna dig, Karin!!! Hoppas att du stannar ett tag till! Men nu är jag redo för alla eventualiteter.

De senaste veckorna har jag och Torsten hittat tillbaka till vårt gamla bus som vi tappat när jag låg inlagd på förvården förra vintern och sen kom hem med två små bebisar - muskelförsvagad av så långvarigt sängläge. Å andra sidan har han inte kunnat busa med skruttpappa på flera veckor nu.

Liv & Sonja sover och snarkar medan Torsten fortfarande tittar på Bolibompa. När han somnat tänker jag galoppera till Hemköp och köpa juice och glödlampor. Köpte fyra nya lampor på Hemtex idag men har inga glödlampor att ha i dem .(

Kommentarer
Postat av: sissi

ÅH! så söt han är torsten! Busfrö! ;)

Postat av: ingrid

hoppas att ni snart får en ny avlösare o att det blir den som du hoppas på.

2007-03-14 @ 14:19:32
Postat av: Johanna

Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg om whiteboard timstocken men det kom tydligen inte med :-( nu orkar jag inte skriva om det men berättar gärna när vi ses på stan. Tuddiloo

2007-03-14 @ 18:38:30
URL: http://bruno.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback