Intresseklubben noterar

Jag har mitt hår på UTVÄXT!! Jag har haft snagg i tio år nästan, men senaste året har jag haft lite spret vid öronen. Nu har jag bestämt mig för att spara ut lite, men behålla min korta lugg. Jag har visserligen mitt hår i scarf större delen av tiden - p g a min hårfobi - men jag har t o m köpt en hårborste. I svinborst. Men frissatiderna ska jag inte ge upp. Det är en gång i månaden som gäller ändå. Hon får putsa luggen eller roa sig på annat sätt. Det är min "lediga" tid det handlar om!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det ditt eget hår som du har fobi för eller andras också? Om jag tex hade jätte långt hår och bad dig dra fingrarna genom skulle du kunna göra det? Eller när flickorna får långt hår och vill ha flätor?
Du e snygg i nacken har jag noterat, det e typ lite snagg-uppklippt? Sen så e det fint att du har lite spret vid öronen.. det passar din ansiktsform.

Postat av: Anna M

Jag har mer fobi för andras hår än mitt eget. Mitt eget går bra så länge det sitter fast på huvudet. Andras hår ska andra ha och det ska absolut inte lossna. Mina barns hår däremot har jag inget som helst problem med. Jag stryker och smeker dem i håret för jämnan.
Och min nacke... min frissa kan bli alldeles till sig när hon har lyckats riktigt bra med nacken :) Jag ser den aldrig så jag bryr mig inte så mycket.
Nej du får ha ditt hår för dig själv!! Jag pillar inte!!

2007-07-31 @ 21:36:39
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback