Idag

Idag dog min älskade vän och själsliga syster Nancy Grace utan att jag hunnit säga farväl.

Mina barns gudmor och den vackraste människan jag känt och träffat. Jag är vilsen utan henne. Sista gången vi träffades sa vi nästan ingenting till varann. Båda visste men ingen sa något. Jag avvaktade och undrade om hon skulle berätta för mig... Jag vill tro att hon förstod att jag visste vad som skulle komma. Inte att hon teg av hänsyn... Jag kramade henne hårt när hon skulle gå... och så en gång till.

Igår skickade jag ett sms trots att jag visste att hon var för omtöcknad för att läsa. Jag skrev att jag älskade henne och att jag önskade att jag var hos henne...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner med dig Anna, tar aldrig eländet slut??

Kram Maritha

2007-01-01 @ 19:25:54
Postat av: ingrid

nä anna. Tänker på dig.
kram ingrid

2007-01-01 @ 19:55:31
Postat av: Mika

Beklagar verkligen sorgen
Tänker på dig!

Sänder massa styrkekramar!

Postat av: Linda (LillaMy)

Beklagar verkligen din stora förlust! Att mista en vän så är fruktansvärt. Stor kram i sorgen!

Vill oxå tacka för ditt inlägg i Tildes gästbok!!

2007-01-01 @ 22:20:18
URL: http://lillamy.nu
Postat av: Stina

Kom i min famn, låt mig lyfta dig.
Silverklingande sländors dans tar dig med på en färd där värme och sällhet frodas.
Ta min hand så leder jag dig hem.

Tankar och mer till dig och din vän.
Stina

2007-01-01 @ 22:39:57
URL: http://www.thureson.com
Postat av: Lisa

Vill bara säga att jag tänker på dig. Jag vet alltför väl det är att mista någon som man älskar - sin vän, sitt stöd. För några dagar sedan fick jag en dikt på min blogg, jag vet inte vilken som har skrivit den, men den är fin och jag skickar den vidare till dig...

När en blomma bryts av i
sin vackraste blom
då bir marken så trist och fruktansvärt tom.
Men kanske ändå att det finns
en äng eller undangömnd skreva
dit blommor som brutits för tidigt
får komma och
fortsätta växa och dofta
och leva......

Stor kram från Lisa (med Linus & Klara)

2007-01-02 @ 13:28:56
URL: http://flisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback