Liv bättre

Idag skulle Liv svältas för att hennes tarmar skulle få vila lite, men jag hade inte hjärta att inte ge henne frukost och hon har faktiskt fått behålla all mat idag. Hon är mycket bättre i magen. Trött och sliten är hon fortfarande, men det hämtar hon nog snart upp. Kanske kommer hon att kunna vaccineras till veckan. Vi har skjutit på det några veckor.

Torsten var på uselt humör i morse och det har suttit i större delen av dagen. Fram på eftermiddagen lyckades jag få honom glad igen genom att baka bullar. Han stal deg under hela jäsningen och sprang omkring och småtuggade på. Sen hjälpte han mig att baka ut dem. Vi hade inga bullformar och tänkte göra lite giffelliknande bullar istället. Bild kommer senare. Ids inte hämta telefonen och ladda ur dem :(

Jag är den som är sjuk nu. Feber och ont överallt. Speciellt min fot som ALDRIG blir bra. Hosta har jag oxå. Det är nog mest synd om mig i hela världen. Och imorgon ska jag ha sjaldemo på Barnkammarn - en barnklädesaffär som ska börja sälja Hoppediz. Det ska visserligen bli kul, men inte när jag är sjuk :(  Funderar på vem av tjejerna jag tar med mig. Liv kan behöva komma ut lite, men det blir inte kul om magen rasar på henne medan vi är ute... vi får se vem som är på bäst humör imorgon. Jag får proppa i mig febernedsättande och göra det bästa av det. Förhoppningsvis frälser man några mammor och pappor. För eventuella kristinehamnare är det barnkammarn 13.00, imorgon den 3 februari. 

 
Dramatic Death 







Kommentarer
Postat av: ingrid

va skönt att hon mår bättre nu. Hoppas att det fortsätter så.
Kram ingrid

2007-02-03 @ 13:12:34
Postat av: maritha

Hej igen

Det är en person som vill köpa en sjal (?) på blocket att bära barn i kolla köpes i Värmland
om du har nån och sälja förståss

2007-02-03 @ 13:36:36
Postat av: Anna M

Nej, jag vill bara köööpa nu!

Postat av: Johanna

Snuffsiluffsan! *Krya på dig*

2007-02-03 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback