Liten uppdatering

Jag har pratat med maken två gånger sedan han vaknade (operationen startade vid 8 och han vaknade vid 14-15) och han mår ganska bra. Epiduralen sitter där den ska denna gång. Men en förvirrade uska serverade honom smörgås så fort han vaknade och han glufsade snabbt i sig en innan personal såg vad som hände. Han får inte alls äta något!! Så han lär få rejäl kolik av den mackan - tyvärr! Han ligger fortfarande på postop och sover nog där i natt. Han blev trött att prata nu i kväll. Imorgon ska jag ta tjejerna med mig och hälsa på. Om du vill läsa mer om FAP så klickar du här.

Det har gått alldeles utmärkt idag att vara själv med barnen. Torsten åker med Karin på morgnarna som att han inte gjort annat. Och jag går ut med tjejerna på förmiddagarna så de somnar i kärran och sover till vi hämtar Torsten kl 12. Problemet är bara att jag måste förströ mig medan de sover och då blir det shopping...

Ikväll somnade de som små änglar. Liv i sängen vid halv sju, Sonja på ryggen i sjalen vid sju och Torsten i sängen vid åtta. Jag har fyllt på pellets och så har jag börjat diska men blev avbruten av mannen i mitt liv: dr House. Nu ska jag diska färdigt och hänga lite tvätt. Sen är det sussadags.

52005-328

Något besök idag blir det inte. Han ligger på IVA nu och mumsade frukost enl sjuksyster. Vi gör ett nytt försök imorgon. Tjejerna och jag går på rytmik istället :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att det går bra med barnen och att operationen verkar ha gått bra. Tänker på er! Kram Lisa

2007-02-28 @ 10:10:59
Postat av: Linda

Så skönt att det går bra både att vara hemma och operationen gick bra.

Postat av: Anna M

Ja, vi hoppas att han är ok så att han hamnar på avdelning imorgon..

2007-02-28 @ 19:21:53
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback