Har jag berättat...?

Minns inte om jag berättat om när jag handlade på HM i Karlstad med Torsten när han var dryga två år och alldeles nydiagnosticerad (preliminärt). Han hade det väldigt jobbigt men vi hade åkt dit för att säsongshandla och jag hade plockat på mig kläder för säkert ett par tusen och skulle bara stå i kö till kassan innan vi kunde komma därifrån. Jag kommer äntligen fram till kassan blöt i svett - vill bara ta med honom därifrån - när kassörskan vänder sig till ett ungt par bakom mig. Kvinnan är höggravid. Nu ångrar ni er väl? säger hon....


.........................

Behöver jag säga att jag sedan dess inte satt min fot på HM i Karlstad.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh Anna. Hur kan man bara uttrycka sig så som hon gjorde. Jag blir så ledsen över att höra sånt här och ännu mer ledsen blev väl du.
Jag fick världens klump i halsen.

2007-12-06 @ 19:56:23
Postat av: Anna M

Ja det är snart fyra år sedan och de flesta i min närhet vet ju om storyn med kassörskan på Åhléns som fick åka hem till mig från K-d till Kr-hamn för att lämna en present och be om ursäkt för dåligt bemötande en kväll... Det här gjorde mig så ledsen att jag inte orkade ta kontakt med HM som jag skulle ha gjort i vanliga fall. Ikväll harjag mejlat dem. Mest för att få ett avslut på den affären.

Postat av: Karin

Jag har inte hört åhle´ns historian...men det är bra att du nu mailat h&m för man ska stå upp för sig.Vilken tanklös och dömande kommentar!! Dessutom är det en nyttig läxa för människorna som jobbar inom serviceyrken.

Det finns en del inom restaurangbranchen som borde få lära sig samma läxa. Spännande o höra vad h&m svarar.

2007-12-11 @ 15:42:44
Postat av: Anna M

Eftersom det var längesen så kan den ju inte mer än beklaga. Jag har fått ett jättefint mejl från ledningen.

Åhlénshistorien kommer i ett eget inlägg. Den är bra :)

2007-12-12 @ 08:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback