Advent


Kommentarer
Postat av: johanna

Vaknar inte Liv lätt när hon sover på din rygg?
Jag tänkte eftersom att huvudet lätt kan ramla bakåt eftersom det inte stöds upp av sjalen.
Ser mysigt ut. Så skulle jag också vilja somna : )

2007-12-02 @ 20:40:59
Postat av: Julia och Sanna

ska tjejerna gå i retur? kul såg de ut att ha iallafall! idag har jag önskat att jag hade en bra vävd sjal, min busa har krävt att bli buren heeela dagen... väldigt adventsmysigt hem har ni också! kram

Postat av: Anna M

Nej Johanna i ryggsäck när de är så här stora faller inte huvudet bakåt. Annars går det att dra upp ytterligare tyg.
Jupp Julia det är returtjejer :) Kör du engångs...?

2007-12-03 @ 02:16:56
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Julia

japp! men det är kvalitet på den!
;)

2007-12-03 @ 12:10:20
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Eva med Jonathan

Gud så gulligt och pyssligt ;)

(Jag håller på att läsa i kapp igen..för jag har varit på tjejresa i Barcelona! Vilken lyx va? Helt otroligt...)
Grattis till sovandet! Visst är det skönt när det äntligen händer!?

Advent har vi här firat i omgånger pga vi inte är/varit hemma samtidigt ;)
Glögg har vi druckit och nu ikväll sattes ännu mer julsaker osv upp här ;) lite mer för varje dag ;)

Kram!

2007-12-05 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback