Lita aldrig på Robert!!
Pucko!
Jag har skickat en länk till detta inlägg till Boxer...
Jag skickade ett mejl till kundtjänsten för nästan två veckor sedan och jag har fortfarande inte fått svar på det, men mejlet med länken till det här inlägget besvarades omgående med att det skulle spridas till hela kundtjänst...
Vilken prioritering! Satsa på kunder du redan förlorat istället för dem du vill behålla ;)
Jag tänkte precis fråga om du hade fått något svar.
Det är väl typiskt att det ska bli massmedialt innan det blir respons.
Fick du bot och bättring eller fungerar det fortfarande uselt?
Jag fick bara svaret att de sprider länken över hela kundtjänst. Vad gör man inte för att få läsare :hahaha: Nej, bot och bättring kan jag nog glömma. Man börjar på ruta ett varje gång man ringer så man kommer aldrig till en lösning. Det är antagligen en utmattningsmetod de kör med.
Men gud så dåligt! Jösses! Det var den sämsta service jag hört om på länge!!! Riktigt dåligt!
Hoppas du får dina tv-kanaler o pengar så fort som + "plåster på såren"! Minst sagt...
Härligt med nya läsare av bloggen ;)!
Tur att jag inte har Boxer, och jag tror faktiskt inte någon av mina nära och kära heller har det faktiskt. Håller tummarna för att det löser sig för dig till slut.
Eva, jag har gett upp! Det här inlägget var för att jag bara måste låta folk veta när sånt här händer. Det är så synd bara för det är bara boxer som har BÅDE trean och femman i basutbudet... :sur:
Nu har jag slagit rekord i sidvisningar!
Vad konstigt. Verkligen jättetråkigt att du har blivit bemött på detta sätt. Har också boxer och har ringt in till deras kundtjänst ett flertal gånger. Dom brukar vara väldigt tillmötesgående och trevliga och alltid löst mina problem. Jag hoppas att det löser sig för dig iallafall!
Jodå, Klas de är jättetrevliga men sen hände inte mer.
jag har också boxer o har haft helt ok hjälp av kundtjänsten där. Det här med kontantkort på boxer är det därför de inte lägger krutet på att du som kund ska bli nöjd. Det du berättar om är ju helt absurt,så ska inte en kundtjänst arbeta.
Tråkigt att det här hänt allafall o att de inte verkar vilja hjälpa dig.
Teckna ett avtal istället :) / jobbar på kundtjänst
Menar du Christian att jag måste teckna ett avtal för att få sevice? Tecknar jag ett avtap så gör jag inte det med Boxer. Är det era instruktioner att inte hjälpa kunder med korttidskort? Hutlöst!
Skulle gissa på att kortet satt uppochner.
Så efter tre månaders användande hamnade kortet plötsligt uppochner. Smart Christian! Med den inställningen förstår jag plötsligt varför jag inte fått någon hjälp.
du har ingen aning om hur många kunder som ringer in som faktiskt har satt kortet uppochner :P
kommer det ingen motkommentar på mitt förra inlägg? :)