Igår var en stor dag

Förutom att jag slog i taket i sidvisningar - tack Boxer - så hände något annat. Maken var i Stockholm och hämta hem fåtöljer och fotpallar vi köpt på Blocket - jättefina - och jag var ensam med barnen. Inget konstigt med det. Så är det ofta. Men igår tog jag Liv & Sonja med mig i sängen och skulle testa att lägga dem igen och vad händer?! Liv är lite övertrött men får sin flaska och lugnar ner sig och Sonja... Sonja som hatat att bli lagd i sängen överhuvudtaget. Igår la vi oss alltså och jag var tvungen att ta hand om Liv och Sonja kryper ihop mot min rygg och somnar - direkt. Inom tjugo minuter kunde jag kliva upp ur sängen och ha tre sovande barn och alla tre har lugnt somnat i sina sängar. Sen blev natten stökig förstås. Liv verkade ha ont i sina ben och har inte sovit många minuter i streck, men läggningen var som en dröm. Hoppas att det håller i sig. Nu sover de middag.

Och här kommer våra nya fina möbler:
image758

Kommentarer
Postat av: Mammatilltvå

Vilka snygga fåtöljer ! Skitsnygga verkligen...

Postat av: Mammatilltvå

Hej igen !
Undrar lite om du vet vad som kan tänkas "hända" under ett besök hos barnläkaren, jag & M ska dit i morgon för "diagnos på papper"...

2007-08-22 @ 18:18:56
URL: http://1973.bloggagratis.se
Postat av: Anna M

HAr ni fått diagnosen muntligt alltså? Här ges bara skriftliga diagnoser vid förfrågan - t ex till LSS eller FK. När vi hade diagnossamtal så talade de om vad de kommit fram till och på vilket vis vi skulle gå vidare. Kan det vara något sånt eller har ni redan haft det? Diagnos på papper kan man kanske behöva till skolan - fast egentligen inte. Det är behovet och inte diagnosen som ska styra insatserna...

2007-08-22 @ 18:58:26
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback