Fortfarande inget Boxer-kort...

Nu har det gått en vecka sen senaste samtalet... Då skulle jag ha mitt nya kort inom ett par dagar lovade kundtjänstkillen... Ska vi ha en liten omröstning?

1. Imorgon får du ditt kort och sen kommer det säkert kompensation också!
2. Du får ringa ett par gånger till och gråta i telefonen men inom en månad har du säkert ett nytt kort!
3. Glöm det! Du kommer aldrig att få något kort! Se dig om efter en annan leverantör!

Ska tillägga att maken också ringt och pratat med dem och förklarat att vi har ett barn med autism som inte klarar att vi ena dagen har kanaler på teven och nästa inte. Då utlovades en extra månad gratis med det utbud som jag valt! Det här var också förra veckan... Lätt att lova att ge mig hälften av ingenting!

 
Thumbs Down 






Kommentarer
Postat av: Helen

#3 helt klart! Jag är förvånad över att du har hållit ut så länge som du ändå har gjort.

Postat av: Christian

Så du tycker alltså att vi ska ansvara för postens leveranser? :)

2007-08-23 @ 23:20:17
URL: http://tv-huset.info.se/
Postat av: Anna M

Om du läser inlägget nedan ordentligt så ser du att det skulle beställas och skickas ett kort till mig men så gjordes inte. Det har väl inte posten med att göra?! Jag har frågat om mitt kort igen men inte fått svar. Vi har varit i kontakt med kundtjänst sju gånger nu. Jag får förutsätta att du skriver de här kommentarerna i tjänsten och alltså på uppdrag av din arbetsgivare.

2007-08-23 @ 23:34:54
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Christian

nej, jag är inte på uppdrag av min arbetsgivare, jag är en privatperson precis som du

2007-08-23 @ 23:45:36
Postat av: Anna M

Jag har inte för vana att "via" mig själv som du gjorde ovan...

2007-08-23 @ 23:48:48
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback