Följetongen fortsätter - SLUTET

Idag med posten fick jag ett käckt utskick från Boxer om att mitt kort går ut 8 september... Vilket kort? Och gissa vad? Inget kort var beställt eller skickat till oss. Men de kunde göra det nu... Jag hade kunnat förstå att man har otur och träffar på en person som inte kan sitt jobb, men nu har vi pratat med åtta olika personer och alla gör lika: Låtsas hjälpa oss men sen händer ingenting. Ingen notering om att vi ringt - jo en om att det skulle läggas en beställning men ingen order var lagd. Jag har bara svårt att förstå varför man gör så här mot betalande kunder. Jag var en nöjd kund som hade ett litet problem. Vi köpte ett korttidskort eftersom vi inte var redo att binda upp oss ännu. Jag förstår det bara inte... Det senaste var att vi skulle få prata med någon överordnad - eftersom vi krävde det, men det tror jag inte kommer att hända. BOXER!! JAG GER UPP!! BEHÅLL MINA PENGAR!! Men för min egen sinnesfrids skull gör jag en anmälan till ARN på måndag. Nu ser vi oss om efter en annan leverantör och får förklara för Torsten att det inte blir någon Nickelodeon eller Disney Channel den här veckan heller...

Bäst av allt i den här storyn är att en kille på kundtjänst uppgav falskt namn när vi pratade med honom. Det var han som lovade att vi skulle få en månad gratis som kompensation. Enligt den personen vi pratade med idag finns ingen på Boxer med det namnet.

Det är en sak med yrkesstolthet tycker jag, när man känner att man har gjort ett gott arbete efter dagens slut. Att man gjort sitt bästa. Jag har läääänge levt i villfarelsen att alla gör sitt bästa men att man har lite olika förutsättningar. Det var innan det...

Nu ska jag författa min anmälan till ARN. Med en kopia till PLUS förstås :)

Förresten! Reklam får man göra på annat håll än här! Jag förbehåller mig rätten att bestämma vem som ska marknadsföras på min blogg.

Kommentarer
Postat av: Karin

Heja heja!!
Är inte heller kompis med den där Robert, i mitt tycke är "han"
en falsk och opålitlig jävel som bara lovar och lovar :-(

2007-08-24 @ 17:36:54
Postat av: Anna M

Du och jag Karin - mot världen!!

Postat av: Amanda

Boxer är ett skitföretag. När vi flyttade och de som tog över vårt hus skulle ta över abonnemanget fick vi betala 2 månader extra. Och de vägrade ge med sig. Jag är fortfarande arg på dem. Tänker inte ha något med dem att göra framöver. Stå å dig och hoppas att de blir fällda.
Amanda

2007-08-25 @ 19:19:06
Postat av: Emelie


OT hallojs! Tack för erbjudandet, men jag köpte en hemsydd meitai-inspirerad sjal när vi precis flyttade hit, det var så skönt att slippa allt långt tyg på tråkåsjalen :)

2007-08-25 @ 21:15:36
URL: http://chardeus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback