Utmaning

4 jobb jag haft:

Kulturcaféföreståndare
Snackbarpersonal
Projektledare
Löneadministratör

4 filmer jag kan se om och om igen:

Apocalypse now
Oh, Brother where art thou
Bladerunner
Monsters Inc

4 städer jag bott i:
Kristinehamn
Molkom
Skellefteå
Brighton

4 TV-serier jag brukar titta på:

Cityaktuen
Scrubs
Grey's Anotomy
CSI (alla)

4 platser jag vill besöka:

Just nu vill jag till
Skagern
Varberg
Örebro på shoppingrunda
Överkalix

4 typer av websajter jag besöker dagligen:

Allt för föräldrar
autismspektrum.se
sjalbarn.se
min blogg

4 favoriträtter:

Tortillas
God sallad med avocado och citrondressing
Nordindisk/pakistansk dhal
Veg plockmat typ tapas

4 ställen där jag känner mig bekväm:

Hemma
På Centralsjukhuset i Karlstad där jag tillbringat mina svåraste stunder *knäppt*
Är bekväm på många ställen...
Jag utmanar
Mika
Nenny
Annica
Stina


Kommentarer
Postat av: Stina

Utmaningen är antagen och svaren finns på min sida!

Postat av: Anonym

tror du jag kunde motstå den utmaningen?

; )

2006-09-18 @ 22:02:21
URL: http://damian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback