Dubbel mei tai

Dubbel mei tai

Så här fick Tårtpappan gå runt med sina döttrar idag. Hela familjen är lite krassliga och snuviga. Torsten har varit hemma från dagis idag efter en febrig och snorig helg. Jag var inte hemma på eftermiddagen och när jag kom tillbaka hade han längtat lite. När kvällen började närma sig blev han väldigt gosig och kom fram och kramade om min midja och borrade in näsan i min tröja. "Det luktar", sa han. "Vad luktar det?" sa jag och då borrade han in näsan ännu mer. Lyfte på tröjan och luktade på linnet jag hade under. "Mammas kläder", sa han och kramade om mig lite hårdare. Under kvällen har han varit nära mig hela tiden och gärna hängt på mig. Han somnade nästan när han lutade sig mot mig i soffan. De snuviga systrarna somnade samtidigt för en gångs skull. Redan halv åtta. Nu ligger de där och sussar - alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback