Fin dag

52005-187

Idag ville Torsten plötsligt till lekparken och vi slängde på oss kläderna och gick ut. Det är inte ofta han vill göra något så  vi passade på.

52005-184

Det var kallt ute och Liv och Sonja fick inviga vinterläderna. De somnade så fort vi kom ut. Det är jobbigt med omställning av klockan.

52005-183

Det blev en skön promenad i vackert senhöstväder. Lagom till att mina fötter började bli isbitar så fick jag lämna maken med barnen. De gick hem och åt medan jag gick till cirkelträff med FA (Föreningen Autism). Det är alltid skönt att prata med andra mammor (för det är bara mammor som kommer).

Kommentarer
Postat av: Maritha

God morgon
Jag var i lekparken i sö med Emma, så jag har åkt tåg. Vad fina höstbilder du tagit.

2006-10-30 @ 06:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback