Så trött!

Lek & bus

Nu är jag så trött! Så fort jag sätter mig ner nickar jag till. Höll på att somna hos tandläkaren - när jag lagade en tand!! Apropå det så har jag känt ett tag att det var hål i en tand så jag ringde till tandläkaren och fick en tid förra torsdagen. Jag förklarade och det hummades en aning och så lagades tanden. "Det kan kännas lite grusigt ett tag men det borstar du bort", sa tandläkaren och jag skuttade hem - bedövad i halva ansiktet. Under helgen blev jag fundersam. Tanden kändes lite knepig och det isade. När jag kände med tungan så var där ingen fyllning. Jag ringde idag och fick komma in på en gång. När jag visade upp min tand så han: "Men vi lagade inte den tanden utan den bredvid. Du hade ett hål där och det stämde med det du beskrev." Så kom stora sprutan fram igen och jag fick ännu en tand lagad och blev 1700 kronor fattigare lagom till jul.

Torsten lekte med avlösaren medan jag var hos tandläkaren och de hade haft det ovanligt bra tillsammans idag. Torsten är alltid nöjd med deras samvaro, men idag var det på topp.

Vi har varit i Karlstad idag och köpt kläder till barnen och jag har äntligen köpt vinterskor till Liv & Sonja. De blev rosa.

Kommentarer
Postat av: Johanna Schmidt

Hej Anna!
Igår när jag var på familjecentralen så såg jag en skylt på dörren där det stod att de kommer ha tvilling-träff den 17/12 TROR jag att det var. Är inte 100% säker. Tänkte på dig då.. Kanske kan vara något?

2006-11-21 @ 13:38:33
Postat av: Anna M

Jodå, vi går någon gång ibland - när vi orkar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback