Så är det snart dags....

52005-214

Nu i skrivande stund är det 35 minuter till min 40-årsdag. Tänk vad konstigt, jag känner mig lika lite som 40 nu som jag kände mig som 30 på 30-årsdagen!
 Cool 
Det blir ALDRIG som man föreställt sig. Lyckligtvis har jag blivit tant redan för ett tag sen. När jag insåg att jag har mina vinterskor för fjärde året i rad och är sååå nöjd med dem då förstod jag att det var ute med mig. Såååå skönt! Jag köper fotriktiga skor och beställer bekväma kläder från Gudrun Sjödén. Definitivt tant!

På Öppna Förskolan kan jag vara mamma åt en del av mammorna *s* I 40-årspresent önskar jag mig ett fint regnställ och gummistövlar!

 Rain Cloud 

Jag skulle nog ha önskat mig en sovmorgon också, men det hade varit som att önska sig månen. Jag får vara glad om jag får sova till kl 5

Nä, nu ska jag knoppa in för att vakna till en ny dag imorgon...




Kommentarer
Postat av: Arletta

Lite sent grattis på födelsedagen!

/B-boom

Postat av: Anna M

Hallå B-boom! Kul att du läser här! Hur går det med bebismagen? Är det snart bf?

2006-11-22 @ 20:53:52
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Anna M

NU såg jag att du fått barn för 3 månader sedan.

2006-11-22 @ 20:56:38
URL: http://tartmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback