Min dag

Jag har inte firat speciellt mycket mer än att jag köpt en tårta för Torstens skull. Han har planerat att han och pappa skulle hämta en tårta på mammas födelsedag och att det skulle vara ljus och flagga i. Vi han inte ens sätta på kaffet förrän han smaskat i sig första biten. Jo, vi gör ett undantag idag eftersom han älskar prinsesstårta trots att det är mjölkprodukter i.



Våra barn har varit så fina också i nya kläder - jag skriver varit eftersom Liv & Sonja inte kan ha kläder mer än en kvart innan de är smutsiga och Torsten har inte kläder på sig så länge. Han går mest i t-shirt och kalsonger.



Igår kom vår kära Lotta hit med fler kramdjur (det är från henne katterna kommer). Hon tappar sitt stackars blod för att ge mina barn presenter. Igår kom Räven Egon, kossan Hilda och hästen Madicken. Det blev krig mellan Liv och Torsten om räven senare.

Hon hade också med en jättefin gåva till oss. En jättefint 60-talslampa (äkta) som passar toppenbra i hallen.


Kommentarer
Postat av: maritha

Hej Anna och ett stort Grattis, jag har skickat ett meil till till meiladress men vet inte om det kom fram.Jag är sjuk fn, men vi dyker upp när jag är frisk
HA DET

2006-11-22 @ 18:47:34
Postat av: jenny

Grattis på födelsedagen! Hoppas du har haft en bra dag och att tårtan smakade mums när kaffet blev färdigt. Fina kläder, dina tjejer börjar bli stora, Torstens tröja gillar jag, finns den kanske i små storlekar också?
/Jenny

Postat av: Anna M

Alla kläder är från H&M. ( *s* låter som sponsoring)

2006-11-22 @ 20:58:28
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Anna M

Oj, Maritha! Inget allvarligt hoppas jag! Nej, inget mejl har kommit fram. Min adress är anna.j.marklund(snabela)bredband.net

2006-11-22 @ 21:00:09
URL: http://tartmamman.blogg.se
Postat av: Arletta

Nej, nej, nej, hon är bara 3,5 månader gammal. Jag har bara inte sovit en hel natt på 5,5 månad. =D

2006-11-22 @ 22:37:12
URL: http://wallemini.blogg.se
Postat av: Emla & Charlie

Så himla fina de var på din födelsedag!

2006-11-24 @ 17:51:57
URL: http://www.iscalda.se/060109

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback